Zakwaterowanie w Domach Studenta
Informacje ogólne
Studenci mogą ubiegać się o pokój w jednym z trzech domów studenta. Wszystkie domy studenta znajdują się przy ulicy Spacerowej 1, 1A i 1B z wjazdem od strony ul. Arciszewskiego 22A. W Domu Studenta nr 1 dostępne są pokoje dwu- i trzyosobowe o podwyższonym standardzie. W Domach Studenta nr 3 i nr 4 dostępne są pokoje dwuosobowe. Na parterze Domu Studenta nr 3 znajdują się pokoje dla studentów niepełnosprawnych w tym dwa pokoje, czyli 4 miejsca przeznaczone są dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do dyspozycji osób niepełnosprawnych na parterze budynku DS-3 znajduje się winda. Miejsca w domu studenckim przydzielane są na podstawie złożonego wniosku o przyznanie miejsca przez administrację Osiedla Akademickiego. Lista osób, którym zostało przyznane miejsce w domu studenta będzie opublikowana na naszej stronie internetowej.
Po przybyciu do akademika po raz pierwszy musisz mieć przy sobie dokumenty tożsamości z imieniem i nazwiskiem, takie jak dowód osobisty, zagraniczny paszport lub legitymacja studencka (jeśli jesteś już studentem).
Zakwaterowanie w domach studenta w roku akademickim 2025/2026
Informujemy o rozpoczęciu przyjmowania wniosków o miejsce w domach studenta, które zostaną przyznane w trzech etapach.
Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenckim należy złożyć poprzez własne, wirtualne, studenckie konto w e-Dziekanacie.
W pierwszym etapie od dnia 18.06.2025 r. do 30.06.2025 r. do godziny 15.00 wnioski o miejsce w domach studenckich składają czynni studenci od II roku.
W drugim etapie od 08.07.2025 r. do 25 lipca 2025 r. prawo ubiegania się o miejsce w domu studenckim otrzymają studenci pierwszego roku studiów (SPS, SDS lub studiów jednolitych 5-letnich).
W trzecim etapie od 01.08.2025 r. nieobsadzone miejsca w domach studenta zostaną udostępnione w wolnej sprzedaży dla pozostałych studentów.
Warunkiem składania wniosku jest brak zaległości w opłatach za akademik oraz brak stwierdzonego łamania regulaminu porządkowego mieszkańca w trakcie dotychczasowego zamieszkania.
W trakcie rezerwacji miejsc w miarę możliwości będą brane pod uwagę preferencje zamieszkania wskazane w składanym wniosku, w polu „uwagi”. Jednakże ostateczna decyzja o przydziale domu studenta i miejsca w pokoju należy do Administracji Domów Studenta.
Informacja o przyznanej rezerwacji miejsca o numerze pokoju i domu studenta będzie widoczna w indywidualnym, wirtualnym koncie studenta.
Uwaga:
Przydział miejsc w domach studenta dla studiujących w ramach międzynarodowych programów: Wymiana Semestralna, Podwójny Dyplom oraz Erasmusa przyznawane będą przez Biuro ds. Rozwoju i Współpracy.
Informacje bieżące
Lista przyznanych miejsce w domach studenta na rok akademicki 2025/2026:
Informujemy o zakończeniu pierwszego etapu rezerwacji miejsc w domach studenta dla studentów od drugiego roku. Powyżej zamieszczono listę numerów albumów studentów, którym przyznano miejsce w domu studenta na rok akademicki 2025/2026.
Informacja o przydzielonym numerze pokoju oraz domu studenta dostępna będzie w indywidualnym wirtualnym koncie studenta po zakończeniu procesu rezerwacji.
Osoby, które złożyły wniosek o miejsce w domu studenckim a następnie zrezygnują ze studiów lub z innych przyczyn zostaną skreślone z listy studentów proszone są o zgłoszenie tego faktu na adres osiedle@upsl.edu.pl do Administracji Osiedla Akademickiego.
Tabela opłat
W sprawach wolnych miejsc i zakwaterowania prosimy o kontakt z administracją Osiedla Akademickiego:
- Kierownik Osiedla Akademickiego, Krzysztof Biernacki - 59 8405330, osiedle@upsl.edu.pl
- Dom Studenta nr 3, Marlena Żyła - 59 8405367, ds3@upsl.edu.pl
- Dom Studenta nr 4, Wojciech Krasowski - 59 8405377, ds4@upsl.edu.pl
- Dom Studenta nr 1 w tym Hotel Asystenta, Bogusława Medwid - 59 8405384, ds1@upsl.edu.pl
Hotel Asystenta
Zakwaterowanie w Hotelu Asystenta Domu Studenta 1 pracowników, doktorantów oraz osób niezwiązanych z UP w Słupsku
W celu zaspokojenia potrzeb kwaterunkowych i mieszkalnych osób zatrudnianych w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku i gości przybywających do Uczelni, w budynku Domu Studenta nr 1 wyodrębniono mieszkania i pokoje przeznaczone na Hotel Asystenta.
Poza kwaterowaniem pracowników Uczelni, którym rezerwacje dokonywane są w pierwszej kolejności istnieje również możliwość kwaterowania osób niezwiązanych z Uczelnią w pokojach przeznaczonych na Hotel Asystenta zlokalizowanego w DS.-1 dla osób fizycznych i prawnych.
Zakwaterowanie odbywa się na podstawie potwierdzonej przez administrację DS.-1 rezerwacji złożonej przez osoby zainteresowane z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych na adres poczty elektronicznej ds1@upsl.edu.pl lub osiedle@upsl.edu.pl.
Zgłaszając rezerwacje należy podać: informację o statusie rezerwującego (np. pracownik, osoba niezwiązana z Uczelnią), okres kwaterowania z podaniem daty rozpoczęcia i zakończenia kwaterowania, imię i nazwisko kwaterowanego, numer telefonu oraz wskazać ponoszącego koszty zakwaterowania (np. opłata ponoszona przez zakwaterowanego osobiście, opłatę ponosi wskazana jednostka organizacyjna Uczelni - nr limitu.). Do zawarcia umowy zakwaterowania mieszkaniec zobowiązany jest do podania miejsca zamieszkania, nr pesel.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu kwaterowania i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wykwaterowania.
Podstawą do kwaterowania w dostępnych pokojach lub lokalach mieszkalnych, na okres dłuższy niż miesiąc jest zawarcie pisemnej umowy. Krótsze kwaterowania, jako doraźne, nie wymagają zawierania umów w formie pisemnej.
Opłaty z tytułu zakwaterowania najemca wnosi na konto Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, z użyciem karty płatniczej poprzez terminal płatniczy lub gotówką w Biurze Domu Studenta poprzez kasę rejestrującą w terminie określonym w umowie zakwaterowania. Należność za zakwaterowanie doraźne wnoszona jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia kwaterowania.
Pracownicy zakwaterowani na okres dłuższy niż miesiąc mają możliwość wniesienia opłaty za zakwaterowanie w formie potrącenia z wynagrodzenia za pracę lub innych należności ze stosunku pracy.
Mieszkaniec Hotelu ma możliwość korzystania z nieodpłatnego dostępu do Internetu w domach studenta na zasadach określonych w Regulaminie IT korzystania z sieci internetowej w domach studenta UP w Słupsku (pełna treść na dole strony w sekcji Linki).
Pełne informacje dotyczące zasad i warunków zakwaterowania znajdują się w Regulamin kwaterowania w zasobach przeznaczonych na hotel w domach studenta UP w Słupsku umieszczonym u dołu strony w sekcji LINKI
Tabela opłat:
Linki:
https://www.upsl.edu.pl/kontakt/ochrona-danych-osobowych
- KLAUZULA - wniosek o DS-student.pdf
- KLAUZULA - monitoring wizyjny.pdf
- Regulamin (IT) korzystania z sieci internetowej w domach studenta UP w Słupsku
- Regulamin organizacyjny OA 2024
- Regulamin kwaterowania w zasobach przeznaczonych na hotel w domach studenta UP w Słupsku