1. SYSTEM REKRUTACJI I PROMOCJI
„Efektywne zarządzanie Uniwersytetem Pomorskim w Słupsku w celu minimalizowania zjawiska drop-out”
ZADANIE 1
Doskonalenie funkcjonowania systemu rekrutacji i działalności Akademickiego Biura Karier
Cel zadania:
Utworzenie dla kandydatów/tek na studia przyjaznego i przejrzystego systemu rekrutacji, w którym kandydat/tka na studia w sposób świadomy uzyska pełną, wyczerpującą informację na temat kierunku studiów i uzyskiwanych efektów wiedzy, umiejętności i kompetencji, w tym zaprojektowania własnej ścieżki edukacyjnej aż do wyboru preferowanego zawodu.
Etapy realizacji zadania:
- Udoskonalenie strony internetowej i systemu w module REKRUTACJA;
- Opracowanie wzorcowych 15 ścieżek edukacyjnych dla kandydatów/tek na 5 kierunkach studiów objętych wsparciem (administracja, bezpieczeństwo narodowe, logistyka, pedagogika, zarządzanie);
- Opracowanie materiałów promocyjnych i umieszczenie na stronę internetową w module REKRUTACJA;
- Rozbudowa aplikacji mobilnej „Mój UPSL” o dodatkowe udogodnienia dla studentów/tek;
- Szkolenie dla opiekunów roku;
- Wsparcie studentów/tek I roku SPS kierunków społecznych przez opiekunów roku w formie indywidualnego i grupowego doradztwa;
- Szeroko zakrojona promocja kierunków studiów, z wykorzystaniem opracowanych materiałów promocyjnych dla kierunków.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie naboru kadry akademickiej do opracowania informacyjnego modelu pod nazwą: “ścieżka edukacyjna dla kandydata na studia”
Uniwersytet Pomorski w Słupsku ogłasza nabór wśród kadry badawczo-dydaktycznej lub dydaktycznej do opracowania ścieżek edukacyjnych dla kandydata na studia dla kierunków SPS (studiów pierwszego stopnia) stacjonarnych:
1. Bezpieczeństwo narodowe,
2. Zarządzanie,
3. Logistyka,
4. Pedagogika,
5. Administracja.
Opis zadania:
- Zadanie polega na opracowaniu informacyjnego modelu ścieżki edukacyjnej dla kandydata na studia, który zostanie zaimplementowany na pozostałych kierunkach w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku.
- Zespół będzie liczył pięć osób — po jednej osobie z każdego ze wskazanych kierunków studiów.
- Każda osoba w zespole opracuje 3 ścieżki edukacyjne dla kandydata na studia dla swojego kierunku.
- Ścieżki zostaną opracowane w oparciu o doświadczenie dydaktyczne i merytoryczne uczestników oraz konsultacje z instytucjami rynku pracy, pracodawcami i szkołami średnimi.
- Opracowane materiały będą wykorzystywane w rekrutacji i promocji uczelni oraz zwiększą świadomość zawodową studentów.
Warunki zatrudnienia i wynagrodzenie:
- Forma zatrudnienia: dodatek specjalny z tytułu zwiększenia obowiązków służbowych na czas określony.
- Stawka godzinowa: 160 zł brutto pomniejszone o koszty pracodawcy.
- Wymiar pracy dla jednego pracownika: 30 godzin (10 godzin na jedną ścieżkę edukacyjną).
- Czas wykonania zadania do 15.12.2025
Wymagania formalne:
- Status pracownika UP prowadzącego zajęcia na kierunku społecznym (oświadczenie z kadr wraz z liczbą lat zatrudnienia na UP w Słupsku) - oświadczenie do pobrania poniżej,
- posiadanie min. tytułu naukowego: doktor,
- minimum 4 lata doświadczenia w kształceniu akademickim,
- doświadczenie w prowadzeniu badań naukowo-badawczych, dydaktycznych w obszarach nauki związanych z programami studiów wspieranymi w projekcie.
Dokumenty rekrutacyjne:
- Regulamin rekrutacji
- Formularz zgłoszeniowy
- Oświadczenie personelu projektu
- Oświadczenie o statusie pracownika (potwierdzone przez pracownika sekcji kadr i spraw socjalnych)
Dokumenty są dostępne:
- na stronie internetowej projektu: https://www.upsl.edu.pl/projekty/projekt-drop-out/o-
projekcie - w biurze projektu: ul. Bohaterów Westerplatte 64 (CDZ); 76-200 Słupsk (pon. - pt.7.30- 15.30)
Sposób składania zgłoszeń:
- w biurze projektu: ul. Bohaterów Westerplatte 64 (CDZ); (pon. -pt. 7.30-15.30)
- e-mailowo na adres: drop.out@upsl.edu.pl
O zakwalifikowaniu do projektu decyduje komisja rekrutacyjna, oceniając:
- posiadanie ważnego certyfikatu ukończenia szkolenia z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji ze względu na płeć, pochodzenie, niepełnosprawność – 1 pkt.
- doświadczenie w kształceniu akademickim zgodnym z zakresem zadania:
– 4–6 lat – 1 pkt,
– 7–10 lat – 2 pkt,
– powyżej 11 lat – 3 pkt. - doświadczenie w prowadzeniu lub uczestniczeniu w badaniach naukowo-
badawczych lub dydaktycznych:
– 4–6 lat – 1 pkt,
– 7–10 lat – 2 pkt,
– powyżej 11 lat – 3 pkt.
Z osób nieprzyjętych utworzona zostanie lista rezerwowa.
Termin składania zgłoszeń: do 22 października 2025r.
Dokumenty do pobrania: