Brand Jungle – konferencja o budowaniu marek. Uniwersytet Pomorski w Słupsku partnerem wydarzenia
Już 29 maja 2025 roku w Teatrze Nowym im. Witkacego w Słupsku odbędzie się Brand Jungle – pierwsza w Polsce konferencja w 100% poświęcona budowaniu marek.
Uniwersytet Pomorski w Słupsku został oficjalnym Partnerem Merytorycznym wydarzenia.
To doskonała okazja, by zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu strategii marki, employer brandingu, komunikacji, CSR oraz kultury organizacyjnej. Udział w wydarzeniu to szansa na rozwój kompetencji przydatnych nie tylko w marketingu, ale w każdej przyszłej działalności zawodowej – również tej związanej z zarządzaniem, przedsiębiorczością czy pracą w sektorze publicznym.
Wśród prelegentów znajdą się m.in.:
– dr Karolina Adamska-Woźniak (CSR, ESG, Collegium DaVinci, ALK)
– dr Agnieszka Szóstek (strategia doświadczeń, Uniwersytet SWPS)
– Piotr Biela (data-driven marketing, Grupa Blix)
– Artur Leśniak (brand management, Rocket Jobs)
– Bartek Kotowicz (rebranding, Uniwersytet SWPS, SKVOT)
– Szymon Motławski (employer branding, AGH)
20 pierwszych studentów i pracowników UP w Słupsku może skorzystać z 10% zniżki na bilet, używając kodu: POMORSKIBRANDJUNGLE
Strona wydarzenia i pełen program: https://brandjungle.pl
Rejestracja i bilety: https://app.evenea.pl/event/brand-jungle
Organizatorem konferencji jest agencja Rio Creativo – zespół, który stoi również za brandingiem UP w Słupsku.
Nie przegap okazji – dołącz do wydarzenia, które łączy praktykę z wiedzą i przygotowuje do działania w realnym świecie biznesu.