
Komunikat nr 1/2025 Kwestora Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku z dnia 6 października 2025 r.
Szanowni Państwo,
Prorektorzy,
Kierownicy jednostek organizacyjnych Uczelni
działając w porozumieniu z Kierownictwem Uczelni, wzorem lat ubiegłych uprzejmie przypominam stosowane terminy oraz zasady pozwalające na sprawne zamknięcie bieżącego roku budżetowego:
- zaprzestanie dokonywania wszelkich wydatków i zamówień z budżetu Uczelni z dniem 30 listopada br.,
- przedpłaty dokonane na rzecz przedsięwzięć, których realizacja nastąpi w 2026 r. obciążą koszty działalności w roku ich wykonania tj. 2026 r.,
- ostateczny termin przekazania dokumentów finansowo-księgowych ze szczególnym uwzględnieniem rachunków do umów cywilno-prawnych dotyczących dydaktyki stacjonarnej, niestacjonarnej, podyplomowej oraz pobranych zaliczek stanowi 14 grudnia br.,
- z powyższych wytycznych wyłączona jest realizacja projektów.
Po upływie określonych terminów, Kwestura nie będzie przyjmowała do rozliczenia żadnych dokumentów finansowych dotyczących zobowiązań zaciągniętych przez pracowników na rzecz Uczelni (np. faktur, rachunków, umów, itd.).
Kwestor UP
mgr Edyta Dumanowska



