Dla organizatorów
Dla organizatorów
Procedura zakupu materiałów na Bałtycki Festiwal Nauki
- Zapotrzebowanie na zakup materiałów biurowych (papiernicze, biurowe) należy złożyć do Sekcji Biura Gospodarowania Majątkiem. Zapotrzebowanie powinno być wcześniej podpisane przez Koordynatora BFN oraz dysponenta środków – Dominikę Wasielewską, Biuro ds. Nauki.
- Zapotrzebowanie na pozostałe zakupy należy złożyć na druku Zlecenia na udzielenia zamówienia o wartości poniżej 30.000 euro. Wypełnione zlecenie powinno zawierać podpisy i pieczątki następujących osób: kierownik jednostki, dysponent środków – Dominika Wasielewska, Specjalista ds. zamówień publicznych, Kwestor.
- Dokonanie zakupu na fakturę, przelewem lub gotówką – w związku z tym, że niektóre faktury są płatne przelewem w terminie 7 dni, uprzejmie proszę o dostarczenie wszystkich faktur do Koordynatora BFN niezwłocznie po dokonaniu zakupu.
- Fakturę należy opisać: „Zakupu dokonał (nazwa jednostki) na potrzeby Bałtyckiego Festiwalu Nauki ze środków na XVI BFN” wraz z podaniem źródła finansowania, lub nazwy imprezy. .
Przy płatności gotówką procedury są następujące:
- Należy złożyć wniosek o zaliczkę (druki w Kwesturze, pok. nr 1) i po dokonaniu zakupu rozliczyć ją.
- Zapłacić z własnych pieniędzy, a na fakturze proszę napisać: „zapłacił/a (imię i nazwisko), proszę o zwrot na rachunek bankowy nr (swój nr konta)”. Faktury należy niezwłocznie dostarczyć do Koordynatora BFN wraz ze Zleceniem na udzielenie zamówienia…
Dane Akademii Pomorskiej potrzebne do wystawienia faktury:
Akademia Pomorska w Słupsku,
76-200 Słupsk
ul. Arciszewskiego 22A
NIP: 839-10-28-460.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt z Koordynatorem XVI BFN:
mgr Dominika Wasielewska
tel. 59 8405945
e-mail: dominika.wasielewska@apsl.edu.pl